Disney Plus najavio je pokretanje ograničenja za dijeljenje lozinki na ovoj popularnoj streaming platformi. Od juna 2024. godine, korisnici koji dijele svoje naloge s osobama izvan njihovog domaćinstva može biti zatraženo da se pretplate za vlastitu uslugu Disney Plus.
Ovo nije iznenađenje jer je kompanija najavila planove o tome prošle godine. Kanadski korisnici Disney Plus-a bili su prvi koji su osjetili promjenu, a zatim su i korisnici u SAD-u obaviješteni o izmjenama uslova korštenja koji ograničavaju dijeljenje lozinki izvan kućanstva.
Šta nas očekuje od ograničenja dijeljenja lozinki na Disney Plusu?
Finansijski direktor Disneyja, Hugh Johnston, otkrio je u februaru da će od korisnika koji dijele nalog biti zatraženo da se pretplate za vlastitu uslugu. On je također spomenuo da će pretplatnici imati mogućnost dodavanja dodatnih članova uz dodatnu naknadu.
Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, nedavno je najavio da će se ograničenja početi provoditi u junu 2024. godine. Očekuje se da će se ograničenja postupno proširiti na sve korisnike do septembra ove godine.
Disney Plus paketi
Disney Plus trenutno nudi dva glavna paketa:
- Disney+ Basic: Ovo je najjeftiniji paket sa reklamama koji košta 7,99 američkih dolara mjesečno.
- Disney+ Premium: Paket bez reklama koji omogućava preuzimanje na 10 uređaja za 13,99 američkih dolara mjesečno.
Disney je nedavno počeo nuditi paket sa Huluom kako bi privukao više korisnika na svoju platformu. Cijene ovih paketa se kreću od 9,99 američkih dolara za paket sa reklamama do 24,99 američkih dolara mjesečno za paket bez reklama koji uključuje i ESPN+.
Da li će Disney Plus uvesti dodatnu naknadu za dijeljenje lozinke?
Može se očekivati da će Disney Plus uskoro ponuditi mogućnost dodavanja dodatnih članova uz naknadu, slično kao što Netflix radi (7,99 američkih dolara mjesečno). Ovo vjerovatno neće važiti za Disney+ Basic paket, kako bi se korisnici potaknuli da se sami pretplate.
Disneyjev potez ograničavanja dijeljenja lozinki vjerovatno nije dobra vijest za korisnike jer će dovesti do dodatnih troškova. Međutim, s poslovnog aspekta, ovo je bila neizbježna promjena. Netflix je već uveo slična ograničenja i uspio je privući milione korisnika na svoj plan sa reklamama. Disney vjerovatno želi ponoviti taj uspjeh.